• Niels Batenburg AA


    Vennoot/accountant


    Plein10-brittenburg-LR-4.jpg
  • Gert-Jan Kuijt AA


    Vennoot/accountant


    Plein10-brittenburg-LR-10.jpg
  • Niels Batenburg

    Niels is in 2010 toegetreden als vennoot bij Accountantskantoor Brittenburg. Niels is accountant-administratieconsulent (AA) en bezit volledige certificeringsbevoegdheid. Hij is in 2009 ingeschreven in het accountantsregister van het NBA. In het verleden is Niels 6 jaar werkzaam geweest als relatiebeheerder bij een accountantskantoor in Leiden en daarvoor heeft hij ervaring opgedaan bij Deloitte in Voorhout. In al deze jaren heeft Niels zijn netwerk voornamelijk opgebouwd in de Duin- en Bollenstreek en regio Leiden.

    Niels omschrijft zich zelf als proactief, persoonlijk betrokken, professioneel en iemand die de ondernemer voor 100% probeert te ontzorgen op financieel gebied. Niels is een generalist met specialismen die zoekt naar de praktische oplossing. In het MKB gaat het om het vertalen van de problematiek naar de taal van de ondernemer. Niels hecht waarde om te adviseren vanuit een goede theoretische achtergrond. Het kennisniveau wordt dan ook constant op peil gehouden en uitgebreid door het volgen van cursussen en het bestuderen van actualiteiten op het gebied van accountancy en fiscaliteiten. De dagelijkse werkzaamheden van Niels bestaan uit adviseren, jaarrekeningen certificeren/bespreken, administratieve bijstand/begeleiding, het maken van liquiditeits- en exploitatiebegrotingen en het opstellen van waardebepalingen van ondernemingen.

    Om nog efficiënter te kunnen werken is Niels erg geïnteresseerd in de nieuwste online ontwikkelingen op het gebied van boekhouden en rapportages. Nieuwe ontwikkelingen worden snel geadopteerd en in de manier van werken van het bedrijf gebracht. U als ondernemer profiteert daar direct van.
     







    Gert-Jan Kuijt

    Gert-Jan is per 1 juli 2013 ons kantoor komen versterken. Gert-Jan is Accountant-Administratieconsulent (AA) en bezit volledige certificeringsbevoegdheid. Gert-Jan heeft na ruim 8 jaar de overstap gemaakt vanuit Deloitte Accountants naar ons kantoor. Daarvoor heeft hij tijdens zijn studie nog zo’n anderhalf jaar gewerkt voor Berk Accountants (het huidige Baker Tilly Berk). Bij Deloitte heeft Gert-Jan gewerkt in verschillende regio’s: Duin- en Bollenstreek, Leiden en Den Haag en heeft hij ervaring opgedaan binnen veel verschillende branches binnen het Midden- en Kleinbedrijf.

    Gert-Jan ziet zichzelf als een praktische professional die niet in problemen denkt maar juist een uitdaging ziet in alle zaken die op de weg van een MKB-ondernemer terecht kunnen komen. Hij zal  altijd samen met de ondernemer een zo optimaal en voordelig mogelijk resultaat proberen te bereiken. Gert-Jan heeft een brede kennis op diverse gebieden en kan de ondernemer direct adviseren met betrekking tot financiële en fiscale onderwerpen. Waar nodig zal hij de ondernemer doorverwijzen naar een specialist die samen met Gert-Jan en de ondernemer naar een bevredigend resultaat zoekt.
    Gert-Jan denkt proactief mee met de onderneming en probeert de interne processen binnen een onderneming in kaart te brengen en mee te denken hoe het proces zo efficiënt mogelijk uitgevoerd wordt. Tegenwoordig zijn er diverse mogelijkheden en tools beschikbaar die de processen binnen een onderneming efficiënter maken.

    Samenvattend bestaan de werkzaamheden van Gert-Jan uit het opstellen en certificeren van jaarrekeningen, advisering, administratieve begeleiding, opstellen van fiscale aangiften (VPB/IB/dividend/BTW) en opstellen van managementrapportages en prognoses.







  • Arnold Krijgsman AA


    Vennoot/accountant


    Arnold_Krijgsman.jpg
  • Daan van Hemert


    Vennoot


    Plein10-brittenburg-LR-5.jpg
  • Op 1 juli 2017 is Arnold ons kantoor komen versterken. Arnold is Accountant-Administratieconsulent (AA) en bezit volledige certificeringsbevoegdheid. Na 19 jaar heeft hij de overstap gemaakt vanuit Deloitte naar ons kantoor. Bij Deloitte heeft hij bij veel MKB-relaties uit onder andere de Duin- en Bollenstreek, Leiden, Zoetermeer en Den Haag ervaring opgedaan.

    Arnold ziet zichzelf als een echte proactieve MKB-adviseur. Arnold heeft op diverse (financiële en fiscale) gebieden een brede kennis om daarmee de ondernemer direct te kunnen adviseren. Het opbouwen van een langdurige klantrelatie, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect, is daarin de basis van het succes. Enthousiasme, persoonlijke betrokkenheid en samenwerking zijn voor hem belangrijke begrippen.

    De dagelijkse werkzaamheden van Arnold zullen voornamelijk bestaan uit het adviseren, opstellen en certificeren van jaarrekeningen, administratieve begeleiding, opstellen van fiscale aangiften en opstellen van managementrapportages en prognoses.







    M.D. (Daan) van Hemert

    Daan is firmant bij Accountantskantoor Brittenburg. Hij is geboren op 17 februari 1981 in Leiden.

    Na zijn studie Bedrijfseconomie aan de HEAO in Den Haag (Haagse Hogeschool) heeft hij de Post HBO opleiding Accountancy gedaan in Amsterdam (Markus Verbeek). Op 1 oktober 2008 is hij direct verantwoordelijk geweest voor de opstart van Accountantskantoor Brittenburg.
    Zowel privé als zakelijk houdt Daan van uitdagingen. Hij hecht er veel waarde aan een goede vertrouwensrelatie op te bouwen met zijn cliënten en hen met raad en daad bij te staan op een zo helder mogelijke manier en in begrijpelijke taal. Hij heeft niet alleen oog voor de cijfers maar ook voor de mens erachter, de cijfers vertellen namelijk een verhaal dat verhaal dat voortkomt uit beslissingen van een persoon. Door zijn kennis op het gebied van accountancy, bedrijfseconomie en belastingwetgeving te combineren met zijn vermogen om de taal van de ondernemer te spreken  is hij een gewaardeerde sparringpartner voor zijn cliënten.

    Bedrijfseconomische advisering en het verbeteren van rendement en cashflow binnen een onderneming is voor Daan zijn passie, bijvoorbeeld bij ondernemingen welke in zwaar weer terecht zijn gekomen en waar een verbeterplan gemaakt moet worden. Tot zijn veel voorkomende werkzaamheden behoren het actief begeleiden van ondernemers met groeiplannen, het inzetten van verbetertrajecten, het begeleiden bij investeringsbeslissingen, het opzetten en begeleiden van financieringsaanvragen alsook trajecten waarbij ondernemers zich in- of uit laten kopen bij een onderneming.







  • Petra Lammers


    Senior salarisspecialist


    Plein10-brittenburg-LR-3.jpg
  • Elise Vooijs


    Relatiebeheerder/assistent-accountant


    Plein10-brittenburg-LR-8.jpg
  • Sinds november 2008 is Petra werkzaam bij Accountantskantoor Brittenburg. Zij is werkzaam als salarisadministrateur/adviseur.
    In augustus 2013 heeft Petra haar diploma Payroll Professional Accountancy behaald. Bij Petra kunt u terecht voor alle vragen m.b.t. 
    salaris en personeel.








    In juni 2011 is Elise begonnen bij Accountantskantoor Brittenburg als secretarieel medewerkster. Zij heeft vervolgens haar diploma MBA behaald en is daarmee in de loop der jaren doorgegroeid tot assistent-accountant. Elise biedt ondersteuning en adviseert bij vragen op financieel gebied. Daarnaast houdt Elise zich bezig met het samenstellen van jaarrekeningen en verzorgen van belastingaangiften. Naast de werkzaamheden bij ons kantoor wordt Elise ook regelmatig gedetacheerd om extern de financiele administraties volledig te verzorgen voor relaties van ons kantoor. Proactief meedenkend met een no-nonsense mentaliteit is wat haar typeert.








  • Arie Ouwehand


    Relatiebeheerder/assistent-accountant


    Plein10-brittenburg-LR-9.jpg
  • Pieter Ruys


    Relatiebeheerder/assistent-accountant


    Plein10-brittenburg-LR-13.jpg
  • Arie is bijna 40 jaar werkzaam in de accountancy. Op 1 juli 1978 begonnen bij Van Wezel Accountants, is hij op 1 december 2008 overgestapt naar Brittenburg Accountants.
    Door de vele kennis en ervaring is Arie een vraagbaak op kantoor. Zijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van tussentijdse overzichten en belastingaangiften.








    Pieter is sinds 2015 werkzaam bij ons kantoor. Hij werkt al meer dan 20 jaar in de accountancy en heeft in die tijd veel ervaring opgedaan op het gebied van het samenstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften. Pieter is gezien zijn kennis een vraagbaak voor zijn collega’s en voor cliënten.







  • Roos van Delft


    Assistent-accountant


    Plein10-brittenburg-LR-1.jpg
  • Diana Groeneveld


    Officemanager


    Diana_Groeneveld(1).jpg
  • Roos is sinds juli 2016 werkzaam bij Brittenburg Accountants als assistent-accountant. Vorig jaar heeft zij haar opleiding BKB (Basis Kennis Boekhouden) behaald. Haar sterke punten zijn leergierigheid, sociaal en hard werken. De komende jaren wil ze zich volop ontwikkelen tot volwaardig assistent.







    Diana is vanaf januari 2015 werkzaam bij Brittenburg Accountants. Diana heeft haar opleiding Basis Kennis Boekhouding afgerond. Ze is nu bezig met een opleiding Praktijkdiploma Secretaresse. Ze wil zich de komende jaren ontwikkelen tot een volwaardige secretaresse. 







  • Wendy Korbee


    Relatiebeheerder/assistent-accountant


    Wendy_Korbee.jpg
  • Robert Faas


    Assistent-accountant


    Robert.jpg
  • In januari 2018 is Wendy begonnen bij Brittenburg Accountants. Na 8 jaar bij een ander accountantskantoor gewerkt te hebben was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Met de opgedane kennis en ervaring hoopt zij de klanten goed tot dienst te kunnen zijn. Als Relatiebeheerder/assistent-accountant houdt zij zich voornamelijk bezig met het verwerken van administraties, het opstellen van de jaarrekening en alle bijbehorende aangiften. Daarnaast is zij voor klanten het aanspreekpunt voor vragen of advies. 







    Robert is sinds juli 2017 werkzaam bij ons kantoor. Voor deze tijd heeft hij de HBO studie bedrijfseconomie op de Haagse Hogeschool gevolgd en deze via ons kantoor met een afstudeerscriptie succesvol afgerond. Robert is een harde werker en heeft een sterk cijfermatig inzicht. Daarnaast is hij ook een vraagbaak voor softwarematige problemen.







  • Christian Ouwehand


    Assistent-accountant


    Christian_Ouwehand.jpg
  • Christian heeft in 2018 zijn studie accountancy aan de Haagse Hogeschool met succes afgerond en is sinds april 2017 werkzaam bij Brittenburg Accountants. Hij begon destijds met zijn meeloopstage en is daarna blijven hangen om vervolgens begin 2018 ook zijn afstudeerstage bij ons kantoor af te leggen. In de toekomst wilt Christian zich gaan ontwikkelen tot een AA accountant.







Brittenburg kan u helpen met o.a.